Инновациялық оқыту

iLH Кітап оқу клубы

Сіздерді біздің ай сайынғы кітап оқу клубымызға қосылуға шақырамыз. 10 наурыздан бастап біз кітаптың атымен бөлісетін боламыз, содан кейін оқыту мен оқуға қатысты тақырыптарды талқылау және ой бөлісу үшін кездесеміз.

Біз жаңа оқу ұсыныстарына ашықпыз. Егер сіз бәріміз білуі керек кітап туралы білсеңіз, бізге хабарлаңыз!

Әр айдың кітаптар тізімі

Mамыр
How People Learn: Brain, Mind, Experience, and School: Expanded Edition |The National Academies Press

How people learn 

Біздің келесі кітабымыз қазірдің өзінде Ұлттық зерттеу кеңесінің «Адамдар қалай үйренеді» деген классикалық кітабы болып табылады. Бұл кітап білім берудегі ең маңызды сұрақтардың біріне жауап береді: мұғалімдер мен оқу орындары оқушыларға тиімдірек оқуға көмектесу үшін оқу бағдарламалары, сыныптағы орталар және оқыту әдістерімен не істей алады? Сіз ақыл, ми, тәжірибе және білім туралы зерттеулер таба аласыз.

 

Сәуір

Minds Online : Michelle D. Miller : 9780674660021

Мишель Д.Миллердің Minds Online:Технологиямен тиімді оқыту технологиясы арқылы жаңа оқу тәжірибелерін жасау үшін аралас және онлайн оқытудың когнитивтік принциптерін қолдану туралы тамаша оқу көзі. Автор сізді таным туралы біліммен – оның кемшіліктері мен артықшылығымен таныстырады және сіздің курстық әрекеттеріңізді жобалау кезінде қолдануға болатын үлгіні ұсынады. Бізге әсіресе мұғалімдерге арналған кеңестер, сондай-ақ онлайн оқыту тәжірибесін құрудың егжей-тегжейлі стратегиялары, курс мазмұны мен материалдары студенттердің қатысуы мен есте сақталуы туралы ақпарат ұнады.

Наурыз

Re-imagining teaching in online environments  (Онлайн оқытуды қайта елестету)

Ольборг университетінің Оқыту және философия департаментіндегі жоғары білімді зерттеу бөлімі әзірлеген «Жоғары білім беру тәжірибесі» сериясының соңғы нұсқасы. Бұл кітап халықаралық маңызы бар жоғары білім беру тақырыптары бойынша зерттеулердің уақтылы синтезін жасау дәстүрін жалғастырады. Бұл кітап онлайн оқытуға, аралас оқытуға және ауыспалы сыныптық тәсілдерге арналған тірек ретінде белсенді оқытуға арналған тақырыптары бойынша арнайы зерттеу нәтижелерін мазмұндайды. Ол онлайн оқытудың күрделілігін ашуға көмектесетін негізгі теориялық модельдерді қамтиды. Сондай-ақ, аралас, аударылған және онлайн оқытуда тәжірибесін дамытқысы келетін мұғалімдер үшін пайдалы жоспарлау құралын ұсынады.