Инновациялық оқыту

Біз кампустағы инновациялық оқу орындарына назар аударамыз және мектептерге өз кеңістіктерін белсенді оқу кабинеттеріне айналдыруға көмектесеміз. Белсенді оқу кабинетін белсенді оқытудың педагогикасын жеңілдететін, қолдайтын және насихаттайтын физикалық оқу кеңістігі ретінде анықтауға болады (1,2). Бұл сыныптарда әдетте жылжымалы жиһаз және әр түрлі жаттығуларға жарамды технологиялар және басқа да атрибуттар бар. Белсенді оқу кабинеттерінде бар құралдар сандық проекторларды, тақталарды немесе сыныптағы жауап беру жүйесін қамтуы мүмкін.

ILH кеңістікті қайта дамытуға көмектесуден басқа, инновациялық оқу кеңістігін тиімді пайдалану бойынша тренингтер ұсынады. Сіз осы электронды портфолионы инновациялық оқыту үйлестірушісі Айман Хамитова әзірлеген және өткізген соңғы тренингтен біле аласыз.

«Қалай қайта жобалау және оқытушылар құрамын даярлау белсенді оқыту сыныптарын пайдалануды арттырады» бұл зерттеу тек бір ғана дәстүрлі сыныпты түрлендіру белсенді оқыту туралы кампус көлемінде әңгімелерді бастауға қалай көмектесетінін көрсетеді.

Егер сіз Active Learning Classroom сабақтарын алғыңыз келсе, ilh@nu.edu.kz немесе aiman.khamitova@nu.edu.kz электронды поштасына хабарласыңыз.

Егер сізге оқытудың белсенді стратегияларын қолдана отырып сабақ беру үшін сынып бөлмелері қажет болса, онда дәл осы жерден бастау керек! Сізден тек сабақтарыңызға брондауды сұрау үшін ilh@nu.edu.kz электронды поштасына жіберу қажет. Сізге нақты осы сыныпқа не үшін қажет екендігіңізді көрсете отырып, сіз өзіңіздің курсыңызға енгізетін әдістемелер мен технологиялардың қысқаша сипаттамасын беріңіз. Егер сіз белсенді оқу сыныптары туралы және оларды оқыту мен оқуда пайдалану тәсілдері туралы көбірек білгіңіз келсе, ilh@nu.edu.kz электронды поштасына хабарласаңыз, біз сіздерге экскурсия ұйымдастырамыз!

 

Сілтемелер:

1. Lam, E. W., Chan, D. W., & Wong, I. (2019). The architecture of built pedagogy for active learning - A case study of a university campus in Hong Kong. Buildings9(11), 230. https://doi.org/10.3390/buildings9110230

2. Talbert, R., & Mor-Avi, A. (2019). A space for learning: An analysis of research on active learning spaces. Heliyon, 5(12). https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2019.e02967