Білім берудегі AI тәжірибесі бойынша алғашқы бейресми кездесуі
Білім берудегі AI: проф. Атакан Варолдың баяндамасы
Наурыздағы Friday Morning Coffee Talk Бриджет Гудманмен
- Сіз үшін сыныпты басқару дегеніміз не?
- Сабақтарды тиімді басқаруға не көмектеседі?
- Студентке бағытталған әдіспен сыныпты басқаруда сіз үшін ең үлкен қиыншылық қандай?
- Сыныпты басқаруға қатысты кейбір қызықты жағдайлармен бөлісе аласыз ба?
Ақпандағы Friday Morning Coffee Talk Әділет Өтемісовпен
Оқу дизайны дегеніміз не және ол неге маңызды? Дарындылықты дамыту қауымдастығы оқу дизайнын (ID) «білім мен дағдыларды меңгеру және қолдану нәтижесінде оқу тәжірибесі мен материалдарын жасау» ретінде анықтайды. Сондықтан ID процесс ретінде оқу материалдарын жасау ғана емес. Ал ID мамандары көптеген түрлері бар, соның ішінде жобаларды басқару, оқыту теориясы бойынша сарапшылар, психологтар, редакторлар, дизайнерлер – студенттердің қалай оқитынын және олардың академиялық мақсаттарына жетуге қандай әдістер көбірек көмектесетінін қарастыруға көмектесетін барлық дағдылар мен құзыреттер. Бүгін біздің қонағымыз – Әділет Өтемісов, SSH постдокторы, ол белсенді оқытуды өз курстарының біріне біріктіру тәжірибесімен бөліседі.
Қаңтардағы Friday Coffee Morning Talk Ғайни Есембековамен
Жұма күні таңертеңгі кофе әңгәмелері барысында Мансап және кеңес беру орталығының директоры Ғайни Есембековамен «Студенттерімізге олардың жұмысқа қабілеттілігін арттыруға қалай көмектесе аламыз» тақырыбында онлайн кездесу өткіздік.
Сессия материалдары осында.
Қарашадағы ILH Bootcamp
- 1-күн – Сабақты тиімді жоспарлау стратегиялары
- 2-күн - Сабақты жобалаудағы студент тәжірибесіне басымдық беру
- 3-күн - Өзін-өзі бағалау үшін сабақты жобалау
- 4-күн – Индукция арқылы оқушының жетістігін арттыру
- 5-күн – Әрекетті оқыту және PBL
Алғашқы электронды кітабыңызды жасаңыз
- Canva
- Venngage
- Visme
- PowerPoint
- Суреттер мен фотолар жиыны FreePhotos
- Glaze Illustrations
- Жоғарғы сападағы суреттер ImageFinder
- Reshot
- Тегін иллюстрациялар https://www.opendoodles.com/
Кітап авторларымен онлайн вебинар
Халықаралық кітап айының құрметіне біз бұрынғы Фулбрайт стипендиаттары және оқыту мен оқу саласындағы сарапшылар болып табылатын екі автордың қатысуымен онлайн вебинар ұйымдастырдық. Олар «Студенттердің дауыстары: Біз саған сенеміз» (iUniverse, 2017) кітабымен бөлісті. Бұл кітап Касазза және Сильверман профессорларының жүргізген сапалы зерттеулерінің нәтижесі болып табылады. Олар көптеген студенттерден олардың академиялық жетістіктеріне қандай факторлар әкелгені туралы көзқарастарын ашу үшін сұхбат жүргізді. Зерттелген студенттер арасында айтарлықтай кедергілерге тап болған, бірақ табысқа жеткен колледж студенттері болды. Қандай факторлар әсер етті? Студенттердің әңгімелерінің барлығында бір өзекті кілт болды: маған біреу сенді. Бұл вебинар барысында біз студенттердің осындай әңгімелерін тыңдау арқылы қиын студенттерге табысты оқуға кедергілерді жеңуге көмектесетін стратегияларды қалай қамтамасыз ететінін талқыладық.
Вебинар жазбасын қараңыз және студенттеріңізге эмоционалды қолдау көрсететін оқу ортасын қалай тиімді қамтамасыз ету керектігін біліңіз.
Friday Morning Coffee Talks
- 30 қыркүйек, инновациялық оқыту айы, "Инновациялық оқыту дегеніміз не?" (iLH )
- 28 қазан, Халықаралық кітап айы, "НУ кітапханасы дегеніміз не?" (кітапхана өкілі)
- 25 қараша, студенттердің жетістігіне арналған ай, "Біз студенттерімізге олардың жұмысқа қабілеттілігін арттыруға қалай көмектесе аламыз?" (CAC өкілі)
- 27 қаңтар, оқыту технологиясы айы, "Қандай оқыту құралдарды пайдалану керек?" (iLH)
- 24 ақпан, сыныпты ұйымдастыру айы, "Сіз өз сыныбыңызды қалай басқарасыз?" (GSE факультеті)
- 31 наурыз, оқуды жобалау айы, "Онлайн курсты қалай жасау керек?" (SSH)
- 28 сәуір, оқу кеңістіктеріне арналған ай, "Оқыту кеңістіктерін қалай пайдалануға болады?" (SSH)
- 26 мамыр, оқытушылардың дамуы айы, "Сіз не ұсынар едіңіз?" (шағын конференция түріндегі тәжірибе алмасу сессиясы)
- 30 маусым, оқытушылар мен студенттердің әл-ауқатын дамыту айы
LockDown Browser оқу вебинары
LockDown браузеріндегі оқу вебинары LockDown браузерін және/немесе Respondus мониторын онлайн емтихандармен пайдалануды жоспарлайтын нұсқаушыларға арналған. Бұл тренингте тексерілетін және тексерілмейтін тестілеу орталарында сандық көшірудің алдын алу үшін Moodle тесттерімен осы құралдарды қалай пайдалану керектігі қарастырылды.
Вебинардың кейбір маңызды қысқаша ақпараттары:
- Студенттер Windows, Mac, ChromeOS (Chromebook), iOS (iPad) пайдалана алады. Оқытушы парметрлерді өзгерту қажет.
- Instructor Live Proctoring опциясы кішірек сыныптар үшін қол жетімді. Оқытушы бейнеконференция жүйесін пайдаланады. Бірақ жазба жасалмайды, сақталмайды.
- Respondus Monitor автоматтандырылған тексеруде нұсқаушы қалауы бойынша өңдеуге болатын "Startup setting" опциялары бар.
- Бет-әлпетті анықтау опциясы нұсқаушыларға студенттердің бетті анықтау тексеруін сәтті аяқтамаса, сынақты бастауға жол бермеуге мүмкіндік береді. Ол емтихан кезінде студентке веб-камера көрінісінен шығып кеткен жағдайда ескертужасайды.
- Емтихан нәтижелерін түсіну, сынып нәтижелері туралы пайдалы ақпаратты, шолу басымдықтарын, оқушылардың жауаптарын талдауға арналған маңызды кеңестерді қамтиды. Студенттердің жазба деректері бес жыл бойы сақталады.
- Студенттер үшін тәулік бойы веб-камерасы бар қолдау көрсететін онлайн хабарлама қолжетімді.
- Жиналған бағалау деректерін, уақыт кестесін және маңызды кезең мүмкіндіктерін тиімді шолу үшін екі қолданбада да сәтті тәжірибелер мен кеңестер ұсынылды.
Вебинардың жазбасын көру үшін мына жерді басыңыз. Сіз жүйелі түрде жоспарланған тренингтерге тіркеле аласыз.
Moodle күні
Бірінші Moodle Day онлайн сессиялары 19 тамызда сағат 11:00-ден 16:00-ге дейін өткізілді. Қатысушылар күні бойы Moodle бағдарламасының жекелеген аспектілерін (курсты даярлау, коммуникацияны ынталандыру және оқуды бағалау) қамтитын 30 минуттық сессияларды тыңдады.
Күн тәртібі:
- 1-сессия: Оқыту мазмұнын жеткізу (курсты даярлау; курсты өңдеу, жаттығуларды қосу).
- 2-сессия: Байланыс пен ынтымақтастыққа жәрдемдесу (чат, форум, кері байланыс және т.б. сияқты құралдарды зерттеу).
- 3-сессия: Оқытуды бағалау (топтастыру тапсырмалары, баға кітапшасына шолу, Turnitin).
- 4-сессия: Moodle көмегімен инклюзия мен қолжетімділікті қамтамасыз ету.
- 5-сессия: Сайд Алимен бірнеше таңдауы бар сұрақтарды жобалау.
- 6-сессия: Ракель Рейнагельмен өзара әрекеттесу үшін H5P пайдалану.
- Дөңгелек үстел: Moodle, сұрақ-жауапты қолдануды қарастыру және тәжірибе алмасу.
Если вы хотите узнать больше о возможностьях Moodle, пожалуйста, свяжитесь с ilh@nu.edu.kz.
Instructional Technology BootCamp
Instructional Technology BootCamp бұл НУ-да қолжетімді оқыту технологиясы және оны қолдану идеялары туралы Айман Хамитова жүргізетін 30 минуттық онлайн сессиялардан тұратын 5 күндік бағдарлама. Онлайн синхронды сессиялар барысында қатысушылар әртүрлі оқыту құралдарымен және оларды оқыту тәжірибесіне біріктіру жолдарымен таныстырады.
Бірінші Moodle Day онлайн сессиялары 19 тамызда сағат 11:00-ден 16:00-ге дейін өткізілді. Қатысушылар күні бойы Moodle бағдарламасының жекелеген аспектілерін (курсты орнату, коммуникацияны ынталандыру және оқуды бағалау) қамтитын 30 минуттық сессиялармен айналысты.
ITBootCamp күн тәртібі:
- 1-күн - студенттерді онлайн қызығушылығын арттыру үшін Nearpod пайдалану.
- 2-күн – Moodle мүмкіндіктерін өзара кері-байланыс үшін пайдалану.
- 3-күн - Падлет және талқылау өнері.
- 4-күн - Perusall әлеуметтік оқуды меңгеруге қалай көмектеседі.
- 5-күн – LockDown браузерімен көшіру қиындатылады.
Толығырақ ақпарат бес сессияның жазбалары мен қосымша материалдары бар осы электронды кітаптан табуға болады. Бұл қайталанатын бағдарлама, келесі ITBootCamp 2023 жылы өтеді. сондықтан, егер сіз оқу дизайні мен технологиялары бойынша тәжірибе алғыңыз келсе немесе егер сіз оқытуды жетілдіргіңіз келсе, бұл бағдарлама сіз үшін. Ақпарат алу үшін электрондық пошталарымызға хабарласыңыз немесе веб-сайтымызды тексеріп отырыңыз!
«Get Start with Gradescope» оқыту вебинарына қатыстыңыз ба?
ILH НУ оқытушылары үшін екінші онлайн Gradescope оқыту вебинарын ұйымдастырды. Оқу сессиясының тақырыптарына Moodle жүйесінде Gradescope орнату, тапсырмалардың төрт түрін жасау (емтихан және викторина, үй тапсырмасы, бағдарламалау және онлайн тапсырмалар), нұсқаушы/студенттің PDF файлдарын жүктеп салу, баға қою және Gradescope жүйесінде рубрикаторлар құру кірді.
Сессияның қысқаша мазмұны:
- Moodle жүйесінде Бағалау кобинасын екі жолмен орнатуға болады: 1) жаңа Бағалау Тапсырмасын жасау немесе 2) Бағалау курсын Moodle курсымен байланыстыру.
- Gradescope курсын Moodle бағдарламасымен байланыстырғаннан кейін, барлық студенттер Moodle курсы арқылы тапсырманы орындай алуы үшін Moodle тізімін синхрондау түймесін басасыз.
- AI көмегімен бағалау жіберулеріңізді басқаруға көмектеседі және жауаптарды топтастыру арқылы уақытыңызды үнемдейді және бағалауды жеке таңдауға немесе жауап топтарын құруға болады.
Сіз осы вебинардан Gradescope тапсырмаларының қандай бес түрін білесіз?
- Bubble sheet – дұрыс жауаптар алдын ала ұсынылатын үлгіге негізделген тапсырма түрі.
- Homework – тапсырма түрлерінің жан-жақтылығы және сұрақ бойынша жеке бағаланады.
- Programming – студенттер кодтық файл, GitHub, BitBucket арқылы жібереді.
- Online - онлайн викториналар үшін, бірнеше таңдау, барлығын таңдау, қысқа/ұзын жауаптар, файлды жүктеп салу, тегін жауап.
- Exam/Quiz – AI көмегімен бағалау және жауаптарды топтастыру арқылы үлгі негізіндегі тапсырма.
Семинардың жазбасы. Рұқсат коды: 2JFhf6#v
Ізгі тілекпен,
Әйгерім
Біз iLH-дегідей сізде подкасттарды ұнатасыз ба?
Мұнда инновациялар, оқыту стратегиялары және жоғары оқу орындарындағы оқыту құралдары туралы подкасттардың тізімі берілген. Бұл подкасттар жаңашыл мұғалімдер, оқу дизайнерлер, өзгерістер еңгізушілер, білім беру трансформаторлары немесе мықты ұстаздар болып есептелінетін әлемнің түкпір-түкпірінен келген педагогтардың терең тәжірибесі болып табылады. Подкасттарды тыңдау сізді оқытуда қолданылатын идеялармен және пайдалы құралдармен жабдықтайтын пайдалы өмір бойына жетерлік оқу тәжірибесі болып табылады.
- Бізге Faculty Focus өздерінің пайдалы ақпараттық жаңалықтарының арқасында мәлім. Сіз олардың подкасттарын естідіңіз бе? Олардың подкаст нөмірлерінен мотивация, шығармашылық стратегиялар, сабақтарыңызды алға жылжыту және әртараптандыру үшін оқыту кеңестері мен әдістері туралы идеяларды таба аласыз. Бұл эпизодта олар қамтылған силлабусты және оны құруға көмектесетін нақты шығармашылық құралдарды талқылайды. «Қызықты болумен қатар, ең жақсы силлабустарды сканерлеуге болады» 30-эпизод: Силлабусты инклюзивтілік пен шығармашылықпен қайта өңдеңіз.
- Tea for teaching – бұл SUNY жанындағы оқу мен оқытудағы шеберлік орталығы ұсынған подкаст. Мұнда сіз инновациялық оқытуға қатысты кейбір сұрақтарға жауап таба аласыз. Бұл бөлімде, 217-эпизод: Бағалау Әділеттілік бағалау стратегиялары, сондай-ақ әділ оқу кеңістігін құру жолдары талқыланады.
Сіз қандай подкасттарды тыңдайсыз?
Сұрақтарыңыз болса бізге хабарласыңыздар ilh@nu.edu.kz
Құрметпен, Әйгерім
Сіз Faculty Focus хабарламаларына жазылғансыз ба?
Олардың күнделікті ақпараттық бюллетеньдерінің бізге ұнайтыны - оқыту үшін шабыт алу мүмкіндігі. Мысалы, соңғы жазбада сыныпты жақсырақ талқылаудың әдістері көрсетілген және осы блог жазбасында біз осы мақаланың маңызды сәттерімен бөлісеміз.
Әңгімелесу оқуға әкеледі (мысалы, Brookfield & Preskill, 2016; Page, 2007). Бірақ бұл әңгімелерді жеңілдету үшін кем дегенде осы үш әдісті меңгеру керек (жоғарыдағы мақаладан алынған):
- «Жылы шақыру» «суық қоңырау» (оқушыдан кездейсоқ сұрау) және «ыстық қоңырау» (қолын бірінші көтерген студентке үндеу) беймарал баламасы және белсенді оқыту стратегияларының бірі болып табылады. Бұл әдіс барлық студенттерге алдымен ойлануға, содан кейін қағазды жеке жазуға немесе жұпта өз ойларын ортаға салуға уақыт береді.
- «Жартылай қалыптасқан ойлар» - бұл бүкіл сынып үшін дауыстап және баға қоймастан ойлауды жаттықтыруға мүмкіндік беретін әдіс.
- «Дайындық жазбалары» – сабақ басталар алдында оқушыларға сұрақтарын қоюға немесе өз ойларымен бөлісуге мүмкіндік беретін әдістеме. Пішін мұғалімге жеке хаттар жіберу (сынып кішкентай болса) немесе форумда жазу болуы мүмкін.
Құрметпен, Айман.
Бағаларды әртараптандыру: өзара бағалау
Бір-бірін бағалау немесе өзара бағалау оқушының оқуын жақсартудың бір әдісі ретінде қарастырылуы мүмкін. Ол студенттердің жеке немесе топтық жазба жұмыстарына, презентацияларға, актерлік жұмыстарға және т.б. жағдайларда қолданылады. Қорытынды бағаны мұғалім қойғанымен, студенттер ескертулер, рейтингтер, бақылау парағына немесе критерийлерге, тіпті болжамды бағаға қатысты салыстырулар түрінде кері байланыс ұсына алуы керек.
Өзара бағалау оқушылардың жетістіктеріне оң әсер етеді (Ли және т.б., 2020) және өзін-өзі бағалауды жақсартуға көмектеседі (Никол және т.б., 2014). Оның практикалық мәні де бар, өйткені жұмыс орындарының көпшілігі мамандардан әріптестерінің жұмысын бағалауды талап етеді.
Қорытындылай келе, өзара тексеру оқу іс-әрекетін жобалау мен жеткізуге қатысты мұғалімдер үшін кері байланыс арнасы ретінде қызмет ете алады.
Құрметпен, Айман.
Бағаларды әртараптандыру: Padlet көмегімен подкастинг (Padletcasting)
Студенттеріңіздің шығармашылық қабілеттерін подкастинг арқылы көрсеткенін қалайсыз ба? Сіз оларды осы таңғажайып тәжірибе арқылы қалай бағыттау керектігін ойладыңыз ба? Бір-бірінің жұмысын қолдап, бағалағанын қалайсыз ба? Ондай болса сіз NU Padlet құралын және кез келген басқа тегін подкастинг құралын пайдалана аласыз!
Подкаст – қызықты оқу әдістерінің бірі. Неліктен оны тапсырмаларыңыздың біріне айналдырмасқа? Подкастингте студенттер өз жұмыстарын әртүрлі тәсілдермен көрсете алады және олардың цифрлық сауаттылығын және мультимедиа жасау дағдыларын жетілдіре алады. Подкастинг тапсырмаларын жеке және топтық жобалар ретінде пайдалануға болады. Подкастингті қолданудың кейбір ықтимал жанрларына сұхбаттар, әдебиеттерге шолулар, жаңалықтардың деректі фильмдері, лекция жазбалары және т.б. кіреді. Подкастинг көмегімен сіздің магистранттарыңыз интервьюердің дағдыларын меңгеру мүмкіндігіне ие болады!
Подкаст жазу құралдары:
- Audacity: тегін және ашық бастапқы бағдарламалық қамтамасыз ету. Осы нұсқаулықты қараңыз.
- Buzzsprout: подкастты бастаудың бір жолы.
- Overcast: тегін подкаст ойнатқышы
- GarageBand егер сіз Apple пайдаланушысы болсаңыз.
Құрметпен, Айман.