Жаңалықтар

Жазу курсы бойынша академиялық жетістікке ағылшын тілі деңгейін болжаушы фактор ретінде қарастыру

IELTS vs WCS150

Назарбаев Университетінде (NU) оқыту тілі — ағылшын тілі, ал қабылдау кезінде тілдік құзыреттілік деңгейі IELTS және TOEFL сияқты стандартталған тесттер арқылы бағаланады. Алайда бұл тесттердің негізгі курстардағы академиялық үлгерімді қаншалықты дәл болжай алатыны әлі де нақты емес. Бұл зерттеу ағылшын тілі деңгейі мен WCS 150 Rhetoric and Composition — бірінші курс студенттеріне арналған негізгі жазу курсы — пәніндегі үлгерім арасындағы байланысты талдайды. 2018–2024 жылдары WCS 150 курсын өткен 8 221 студенттің деректері қарастырылды, оның ішінде 3 283 студенттің IELTS нәтижелері зерттелді.

1-сурет WCS 150 курсындағы бағалардың басым бөлігі орта және жоғары деңгейде екенін көрсетеді, дегенмен шамамен 17% студент курстан өте алмай, қайта тапсыруға мәжбүр болған. 2-сурет бойынша IELTS жалпы балдарының көпшілігі (n = 3 026) 6.0–7.5 диапазонында шоғырланған, яғни NU студенттерінің көпшілігі ағылшын тілін ортадан жоғары деңгейде меңгергенін білдіреді.

3-сурет көрсеткендей, IELTS жазу (Writing) бөлігі бойынша балдар жалпы балға қарағанда сәл төмен — көптеген студенттер 5.5–6.5 деңгейінде. Бұл NU студенттерінің академиялық жазу саласындағы қиындықтарымен сәйкес келеді.

4-сурет IELTS нәтижелері мен WCS 150 бағалары арасындағы оң, бірақ әлсіз байланыс бар екенін көрсетеді: IELTS жалпы балл (r = 0.105) және жазу бөлімі (r = 0.127), p < 0.01.

Мектеп түріне қарай корреляция айырмашылығы байқалады: NIS (0.1897), BIL (0.0871), RFMS (–0.0511), гимназиялар мен лицейлер (0.0776), басқа мектептер (0.1554).

Жалпы алғанда, зерттеу нәтижелері ағылшын тілі деңгейі үлгерімге белгілі бір әсер ететінін, бірақ академиялық жазудағы жетістікті күшті түрде болжай алмайтынын көрсетеді.